24 November 2018
15.00 uur tot 23.00 uur
Locatie: De Aanlegsteiger
Entree: € 5,- (GRATIS voor leden, kinderen tot 12 jaar en iedereen die lekker eten mee neemt om te delen!)

Dock Live 2018: Country Classics!
Een paar namen : Honkytonkings, Werner Buys!

Het gezellige muziekfestival dat georganiseerd wordt door buurtvereniging De Watertoren, wordt weer gehouden in de Aanlegsteiger, Vissersdijk 30 te Gorinchem. Van 15.00 tot 23.00 uur gaan we weer genieten van bands en elkaars eten! Weet jij al wat je gaat klaarmaken voor op de grote tafel?

Geef je op om een paar country trad songs te spelen! Mogen traditionals zijn, mag bluegrass zijn, het is heel ruim. Neem gerust je instrument mee, er kan gejamd worden in de huiskamer. Instrumenten kunnen tussentijds veilig worden opgeborgen. Entree is gratis voor leden, kinderen tot 12 jaar én als je iets te eten meeneemt. Anders betaal je een bijdrage van 5 euro.

Kijk voor meer info op onze speciale Dock Live pagina: www.buurtverenigingdewatertoren.nl/docklive2018

Dock Live: Country Classics!