Zaterdag 24 november 2018 is de derde editie van het akoestisch festival Dock live! Dit is een voortzetting van de Free Acoustic Music Party. Van 15.00 tot 23.00 uur in de Aanlegsteiger, Vissersdijk 30 te Gorinchem zien we onder meer blueszanger Ron ‘El Kroppo’ Krop met een ‘all-star’ band en we gaan ook genieten van de HonkytonKings, de country groep waarmee local hero Joeke Knijft vorig jaar op het Hippiefestival stond.

Country classics
Met het thema ‘country classics’ gaat dit jaarlijkse festival terug naar de basis. Ruim 15 jaar geleden begon het als bluegrass festival met de hele dag live bandjes op het podium maar ook de mogelijkheid om te jammen in de foyer, en tevens de grote tafel met eten dat door de bezoekers werd meegenomen. Dit alles naar het voorbeeld van de verschillende pickin’ parties in den lande.

Locals
Ook de line up laat een beweging naar de basis zien. Minder namen en vooral lokale muzikanten. Alles wat je nodig hebt, is meestal vrij dicht in de buurt voorhanden. Weer een heerlijk verbindend feest dat door Buurtvereniging De Watertoren wordt georganiseerd. Kom ook, neem eventueel je instrument mee (kan achter slot en grendel opgeborgen worden) en neem wat te eten mee (maak een fijne cake, of een salade, of soep, of…?). Geniet met vrienden en familie van dit unieke, gemoedelijke feest!

Entree is gratis voor leden van de buurtvereniging en Gorcum Live, kinderen tot 12 jaar én als je iets te eten meeneemt. Anders betaal je een bijdrage van 5 euro.

Voor meer info check http://www.buurtverenigingdewatertoren.nl/docklive2018/.

P.S.
Op zaterdag is het betaald parkeren in de binnenstad. Heb je zin om lekker lang te blijven en kun je gemakkelijk een eindje lopen, parkeer dan in een van de parkeergarages of bij de Gamma of op Wijdschild.

Persbericht: Dock Live 2018