Buurtvereniging De Watertoren organiseert zaterdag 1 september haar vierde buurtfeest voor de hele buurt én omstreken. Om 10.00 uur starten we met de vrijmarkt, Fun 4 Kids en een leuk gevuld open podium. Vervolgens met z’n allen BBQ’en en vanaf 20.00 uur is er een optreden van Move-it, vijf ‘oude rotten in het vak’, Geert de Lange, Teus Aanen, Rob Snoek, Ton Poldervaart en Dick Jansen. Het feest vindt plaats rondom de Watertoren in de binnenstad van Gorinchem. Geen lid? Woon je niet in de buurt? Geen probleem, iedereen is van harte welkom!!

Programma van 10.00 – 17.00 uur:

Het belooft een te gekke dag te worden. Naast de kraampjes met koffie, thee, limonade, enveloppen en vrijmarkt komt Sandra met glitter tattoos en familie Van Wijk met stroopwafels en frites. Voor de kinderen zijn er oud-Hollandse spelletjes, een trampoline, balance bike’s, een springkussen voor de kleintjes én er kan geschminkt worden. Verder is er een open podium waar onder andere Pre@Up, de dansgroep Detonation, het meezingcafé en D3J te zien zijn Wil je ook zingen of muziek maken, schroom niet, meld je per mail of op 1 september ter plaatse aan of doe mee tijdens het meezingcafé onder begeleiding van Donna.

Nóg meer live muziek vanaf 20.00 uur!!

Vanaf 20.00 uur gaan we genieten van de mannen van Move-It. Vijf geweldige muzikanten die regelmatig in en rondom Gorinchem in de spotlights staan en dan ook iedereen aan het dansen krijgen. Zij zullen tot ongeveer 22.30 uur de muziek verzorgen onder het genot van een drankje voor een vriendenprijsje. Al met al wordt het een fantastisch feest voor jong en oud.

Aanmelden BBQ en huur marktkraam vóór 15 augustus

Wel of geen lid, dat maakt niks uit. Iedereen is welkom en kan zich aanmelden voor de BBQ (niet-leden € 15,- volwassenen € 7,50 kind) en het huren van een kraam (€ 15,- voor leden gratis). Meld je vóór 15 augustus aan door een mail te sturen naar: info@buurtverenigingdewatertoren.nl

Bellen of whatsappen mag ook: 06 83 53 53 43

Buurtfeest 2018