In teams van drie tot vijf personen worden er vier rondes gespeeld. De vragen gaan over de muziek vanaf 1960 tot nu. Tip: probeer een team samen te stellen met mensen van verschillende leeftijden zodat iedereen iets weet over een bepaalde periode in de muziek. Een telefoon bij de hand hebben om de antwoorden op te zoeken is niet de bedoeling 🙂

Er wordt gestreden om een wisselbeker en een oorkonde. Daarbij wint de top drie een leuke prijs.

Meldt je aan in teams van 3 tot 5 personen. In je eentje of met z’n tweeën inschrijven mag ook, dan stellen we ter plekke een groepje samen.

Dit kan via mail buurtverenigingdewatertoren@gmail.com of

telefonisch 06-83535343 (whatsapp kan ook)

Het inschrijven kost per persoon €2,50 voor leden en €3,50 voor niet-leden en kan op de avond zelf betaald worden.

Wij hebben er zin in!

Bestuur Buurtvereniging De Watertoren

Gerda, Petra, Anneke, Nick, Willem

Op zaterdag 5 november is de jaarlijkse PopPubQuiz tijdens het Buurtcafé. Aanvang 19.00-23.30 uur, de zaal is open om 18.30 uur.