De van origine Gorkumse band Move-It treedt zaterdag 2 september van 20.00-24.00 uur op in De Aanlegsteiger, Vissersdijk 30 te Gorinchem. Deze avond is voor iedereen én gratis toegankelijk!! Buurtvereniging De Watertoren start haar nieuwe seizoen graag met jou!

Move-It

Vijf ‘oude rotten in het vak’, Geert de Lange, Teus Aanen, Rob Snoek, Ton Poldervaart en Dick Jansen. Ze hebben hun jarenlange ervaring in de muziek gebundeld. Ze begonnen met wat jammen. Dit beviel dusdanig goed dat ze sinds twee jaar optreden. Deze kanjers doen dat onder de naam Move-It. Ze spelen een zeer gevarieerd ‘Goud van Oud’ repertoire. Denk hierbij aan The Outsiders, Cliff Richard, Elvis, The Motions, Golden Earring, etc.

Maandelijks buurtcafé

Zoals beloofd meer live muziek, nu ook weer tijdens het maandelijks buurtcafé. Dit brengt de mensen tenslotte bij elkaar. Het buurtcafé is op iedere eerste zaterdag van de maand en één van de mogelijkheden die de buurtvereniging je biedt om gezelligheid te vinden. Elkaar ontmoeten, praatje maken of een kaartje leggen met een hapje en drankje én natuurlijk muziek. Heb je zin om te genieten van een gezellige ’60-’70 sfeer? Trek je dansschoenen dan aan en kom dan 2 september naar De Aanlegsteiger, Vissersdijk 30 in Gorinchem!!

Tot 2 september!!

Groepsfoto Move-It