Na lange tijd mogen we weer beperkt onze activiteiten opstarten. Allereerst hopen we dat iedereen zo goed als kan deze heftige tijd is doorgekomen.

Bij het aflassen van al onze activiteiten vanaf maart is het jaarlijkse buurtfeest met gratis BBQ aan onze neus voorbijgegaan. Hiervoor in de plaats komt een goedmaker:
het jubileumfeest op 14 en 15 november.

Vooraf aan dit feestweekend willen we voorzichtig het nieuwe seizoen opstarten.
Zaterdag 5 september zal de openingsavond zijn, een Buurtcafé met livemuziek van de band de Sjef, de Dutch Blues coverband uit Heenvliet.

Verder gaan de deuren van de koffie-inloop woensdag 9 september weer open, de eerste kaartmiddag is op zondag 13 september en de bingomiddag is op zondag 20 september.

Zoals jullie zullen begrijpen moeten we voor ieders veiligheid ons houden aan de richtlijnen  van het RIVM. Daarom worden alle activiteiten georganiseerd volgens een protocol (zie bijlage). Zo wordt bijvoorbeeld van iedereen verwacht dat hij/zij zich vooraf aanmeldt voor een activiteit en dat er een maximaal aantal personen aanwezig kan zijn bij een activiteit. Meer informatie zal per activiteit via de mail verzonden worden.

Wij hebben er zin in en hopen dat alle plannen doorgang kunnen hebben. Zolang we ons gezond verstand blijven gebruiken hebben wij er alle vertrouwen in.

Namens het volledige bestuur, Tot gauw!

Herstart activiteiten Buurtvereniging De Watertoren