Optreden Arkels Visserskoor in de Aanlegsteiger

Buurtvereniging De Watertoren zet zondag 21 januari de ouderen in ’t zonnetje! Het wordt een gezellige middag waar de mensen kunnen genieten van het Arkels Visserskoor onder het genot van een hapje en een drankje. Locatie: De Aanlegsteiger, Vissersdijk 30 te Gorinchem. Iedereen is welkom om van 13.30 uur tot 17.00 uur de gezelligheid mee te beleven (zaal om 13.00 uur open). Gratis entree, hapjes en advocaatje of borreltje van het huis!

Ouderen in ‘t zonnetje

De buurtvereniging wil graag iets doen voor de ouderen van Gorinchem. Na de drukke feestdagen duren de eerste maanden van het nieuwe jaar gevoelsmatig lang met veel donkere dagen. Daarom zetten we juist dán de ouderen in ’t zonnetje, omdat zij niet vergeten mogen worden.

Ouderen in ‘t zonnetje