Na het succes van vorig jaar organiseert Buurtvereniging De Watertoren ook dit jaar weer een Lentefeest in De Aanlegsteiger, Vissersdijk 30, waarbij jullie van harte welkom zijn.

Het Lentefeest wordt gehouden op zondag 25 maart. Om 11.00 uur starten we met een brunch in de grote zaal. Iedereen neemt zelf iets te eten mee om op het buffet te zetten, wij zorgen voor gedekte tafels, koffie, thee, jus d’orange en limonade.

Tussen 13.00-16.00 uur is er van alles te doen door het hele gebouw heen. De gebruikers/huurders van De Aanlegsteiger presenteren hun activiteit en nodigen iedereen uit om mee te doen. Zo kan je bij Jenny boetseren, bij Theo dammen, met Donna zingen (Meezingcafé) en op de Peuteropvang kan je geschminkt worden. Verder krijg je de mogelijkheid om met de Linedancegroep van Ruud van Nunen
en de dansgroep Black& Brownie mee te doen.

Kortom belooft het een gezellige zondag te worden aan het begin van de lente. We hopen jullie te zien en als je mee wilt brunchen willen wij graag weten met hoeveel volwassenen en kinderen je aanwezig zult zijn, en wat je meeneemt, zodat de Buurtvereniging kan aanvullen.

Je kan dit laten weten door een mail te sturen naar:

info@buurtverenigingdewatertoren.nl

of te bellen naar: 06 83 53 53 43