Evenement details:

• Buurtfeest ‘De Watertoren’

Buurtvereniging ‘De Watertoren’ organiseert zaterdag 24 juni al weer het derde buurtfeest voor de hele buurt én omstreken. Om 10.00 uur starten we met de buurtmarkt, Fun 4 Kids en een leuk gevuld open podium. Vervolgens met z’n allen BBQ’en en vanaf 20.00 uur treed D3J op, een trio bestaande uit Dirk Jan Middelkoop, Juozas Aanen en Jan Verschoor. Het feest vindt plaats rondom de Watertoren in de binnenstad van Gorinchem. Geen lid? Woon je niet in de buurt? Geen probleem, iedereen is van harte welkom!!

Programma van 10.00 – 17.00 uur:

Het belooft een te gekke dag te worden. Naast de kraampjes met koffie, thee, limonade, enveloppen en vrijmarkt komt Kiekeboe met haar snoepkar en familie Van Wijk met hun verkoopwagen met poffertjes, hamburgers en braadworsten. Er zijn spelletjes voor de kinderen, trampoline, balance bike’s, een open podium waar onder andere No Discount, het meezingcafé en Crackin’Up te zien zijn én er kan geschminkt worden. Wil je ook zingen of muziek maken, schroom niet, meld je per mail of op de 24e ter plaatse aan of doe mee tijdens het meezingcafé onder begeleiding van Donna.

Nóg meer live muziek vanaf 20.00 uur!!

Vanaf 20.00 uur gaan we genieten van de mannen van D3J. Drie geweldige muzikanten die regelmatig in en rondom Gorinchem in de spotlights staan en dan ook iedereen aan het dansen krijgen. Zij zullen tot ongeveer 23.00 uur de muziek verzorgen onder het genot van een drankje voor een vriendenprijsje. Al met al wordt het een fantastisch feest voor jong en oud.

Aanmelden BBQ en open podium vóór 12 juni

Wel of geen lid, dat maakt niks uit. Iedereen is welkom en kan zich aanmelden voor de BBQ (€ 15,- volwassenen € 7,50 kind, voor leden gratis) en het open podium. Ook het huren van een kraam (€ 15,- voor leden gratis) is nog mogelijk. Meld je vóór 12 juni aan door een mail te sturen naar: info@buurtverenigingdewatertoren.nl

Over de buurtvereniging

Buurtvereniging ‘De Watertoren’ is een jonge vereniging opgericht in november 2015. Het doel van de vereniging is o.a. het versterken van de saamhorigheid, kennismaken, gezelligheid en draagt bij aan verbetering van de sociale controle in de buurt, niet alleen voor de buurtbewoners, maar ook voor mensen die graag onze buurt bezoeken. Voor zowel volwassenen als kinderen worden per jaar minimaal 15 activiteiten en wekelijks koffie-inloop georganiseerd. Muziek is één van de dingen waar we meer mee gaan doen, muziek brengt tenslotte mensen dichter bij elkaar!!

Wil je lid worden? Je hoeft niet eens in de buurt te wonen, iedereen is welkom! Mail dan naar info@buurtverenigingdewatertoren.nl