Evenement details:

• Over ons

LOGO BuurtverenigingBuurtvereniging De Watertoren is een vereniging voor iedereen. Het doel van de vereniging is onder andere het versterkenvan de saamhorigheid, verminderen van eenzaamheid, kennismaken, gezelligheid en kinderen nieuwe herinneringen latenmaken. Buurtvereniging De Watertoren draagt bij aan verbetering van de sociale controle in de buurt, niet alleen voor debuurtbewoners, maar ook voor mensen die graag onze buurt bezoeken.

Wil je lid worden? Als lid heb je gratis toegang bij veel activiteiten of zijn de kosten voor de activiteiten lager.
    Je hoeft niet eens in de buurt te wonen, iedereen is welkom! Mail dan naar info@buurtverenigingdewatertoren.nl

CONTRIBUTIE: €15,00 PER SEIZOEN (september t/m augustus) Kinderen 4 t/m 12 jaar € 7,50 per seizoen