Live muziek in de Bovenstad

Dock Live beleeft komende 25 november z’n tweede editie! Het gezellige muziekfestival dat georganiseerd wordt door buurtvereniging De Watertoren, wordt weer gehouden in de Aanlegsteiger, Vissersdijk 30 te Gorinchem. Van 15.00 tot 23.00 uur gaan we weer genieten van bands en elkaars eten! Weet jij al wat je gaat klaarmaken voor op de grote tafel?

In navolging van de Free Acoustic Music Party in de Elzenhof, waar Dock live eigenlijk een voortzetting van is, kon Buurtvereniging De Watertoren na de succesvolle editie van vorig jaar niet anders dan dit feest jaarlijks terug laten keren. Dit jaar is het thema americana. Americana is afgeleid van de traditionele Amerikaanse country, folk en blues. Het is een verzamelnaam voor alternatieve country, rootsmuziek en indiepop beïnvloed door country en/of folk.

Onder meer NEAF, Ron Krop, PLeF en Bont & Bluegrass maken 25 november hun opwachting! Meer informatie en het volledige programma is te zien op www.buurtverenigingdewatertoren.nl/docklive.

Er mag gejamd worden in de huiskamer van de Aanlegsteiger. Instrumenten kunnen tussentijds veilig worden opgeborgen. Entree is gratis voor leden, kinderen tot 12 jaar én als je iets te eten meeneemt. Anders betaal je een bijdrage van 5 euro.

Foto: Honey Don’t by JT Thomas

Kijk voor meer info op onze speciale Dock Live pagina: www.buurtverenigingdewatertoren.nl/docklive

Dock Live: americana